keyword Geomarketing / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : ثابت اقلیدی، محمد ؛ قاسمی، بهروز ؛ نوربخش، سید کامران ؛ Corresponding Author : میرابی، وحیدرضا ؛
Journal:پژوهش و برنامه ریزی شهری»تابستان 1400 - شماره 45 Ranking A (Azad University/ISC (17 page(s) - From 4 to 20 )
Keywords:گردشگری شهریژئومارکتینگبازاریابی مکان مبناگردشگریزیرساختTourismLocation Based MarketingInfrastructureurban tourismGeomarketing
-
2.
Corresponding Author : یعقوبی، ژیلا ؛ Writer : آل شیخ، علی اصغر ؛ عباسی، امیدرضا ؛
Journal:اطلاعات جغرافیایی (سپهر)»تابستان 1400- شماره 118 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 127 to 138 )
Keywords:سیستم اطلاعات مکانیبازاریابی مبتنی بر مکاننظریه مکان خرده فروشیمدل تعامل رقابتی ضربی (MCI)Retail location theoryMultiplicative Competitive Interaction model (MCI)Geographic Information Systems (GIS)Geomarketing
-
3.
Writer : عبداله زاده، رضا ؛ وفایی نژاد، علیرضا ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1401 - شماره 25 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 1 to 25 )
Keywords:تاپسیسشهر سمنانبانک هاژئومارکتینگزیرساخت داده مکانی (SDI)Spatial Data Infrastructure (SDI)Semnan CityGeomarketingBanksTOPSISاطلاعاتمکانیبانکSDIمدلGISبازاریابی
-
4.
Writer : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ Corresponding Author : احمدی، محمد ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (38 page(s) - From 84 to 121 )
Keywords:مدل مکانیابیمولفههای مکانیابیژئومارکتینگ (بازاریابی مکانمحور)فروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایشاخصهای مکانیابیGeomarketingLocation IndicatorsLocation CriteriaChain Retail StoresExperts and Customers in the Retail IndustryLocation Selection Modelفروشگاهفروشمکانمشتریانمکانیابیشاخصبازار
-
5.
Corresponding Author : یوسفی، اعظم ؛ Writer : تبریزی، رینب ؛
Journal:اقتصاد و توسعه پایدار»بهار1402، دوره سوم - شماره 1 (13 page(s) - From 111 to 123 )
Keywords:بازاریابیسیستم اطلاعات جغرافیایینقشه های دیجیتالژئومارکتینگdigital mapsGeomarketingMarketingGeographic Information System
-
6.
Corresponding Author : رضوانی، محمدمهدی ؛ Writer : کشاورز، میثم ؛ عسگری، محمد هادی ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 9 (13 page(s) - From 28 to 40 )
Keywords:سیستم اطلاعات جغرافیاییآمیخته بازاریابیبازاریابی مکان محورتحلیل های تصمیم گیری چندمعیارهپلن توسعه فروشگاهیژئومارکتینگBased Marketingstore expansion planMarketing mixlocationCriteria Decision MakingGeographic Information SystemMultiGeomarketing