-
1.
Writer : خالقیان، فاطمه ؛ Corresponding Author : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛
Journal:فناوری و دانش پژوهی در تعلیم و تربیت»پاییز 1402، دوره سوم - شماره 3 (10 page(s) - From 26 to 35 )
Keywords:خود پیرویباورهای رفتاریمدل پذیرش فناوری دیویسباورهای هنجاریمدل رفتار برنامهریزی شدهplanned behavior modelAutonomybehavioral beliefsNormative BeliefsDavis' technology acceptance model
-
2.
Corresponding Author : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛
Journal:فناوری و دانش پژوهی در تعلیم و تربیت»تابستان 1401، دوره دوم - شماره 2 (11 page(s) - From 39 to 49 )
Keywords:معرفت شناسیپارادایمارزشیابی آموزشیروش های ارزشیابی آمیختهComponent and Integrated Designsparadigmepistemologymixed methods researchEducational Evaluation
-
3.
Corresponding Author : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛
Journal:فناوری و دانش پژوهی در تعلیم و تربیت»پاییز 1400، دوره اول - شماره 1 (10 page(s) - From 23 to 32 )
Keywords:نیت رفتاری کاربرد فناوریپایداری در کاربرد فناوری در آموزشمدل پذیرش فناوریTechnology acceptance modelBehavioral Intention to Use of TechnologyPersistence in Use of Technology in Teaching
-
4.
Writer : خلیلی فخرآبادی، فاطمه ؛ Corresponding Author : احمدی ده قطب الدینی، محمد ؛
Journal:فناوری و دانش پژوهی در تعلیم و تربیت»تابستان 1402، دوره سوم - شماره 2 (10 page(s) - From 40 to 49 )
Keywords:مدل پذیرش فناوری دیویسمدل برازش تکلیف-فناوریکیفیت تدریس با فناوری معلمانDavis' technology acceptance modelTechnology-Task Fit Modelteaching quality with teachers' technology