-
1.
Corresponding Author : امیری، بهنام ؛ Writer : دانایی، حبیب الله ؛ پرهیزکار، محمدمهدی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 37 to 60 )
Keywords:تجارتنظریه برخاسته از دادههاتسهیل تجارتتجارت فرامرزیCross border tradegrounded theoryTradeTrade Facilitation
-
2.
Writer : جاویدی کرمانی نژاد، مهری ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ Corresponding Author : فروزنده دهکردی، لطف الله ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 48 to 73 )
Keywords:محیط زیستفراترکیبمصرف کننده سبزرفتار خرید سبزenvironmentGreen ConsumerMeta synthesisGreen purchase behavior
-
3.
Writer : حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1390 - شماره 47 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 27 to 43 )
Keywords:آمیخته بازاریابینظریه آشوبنظریه پیچیدگیتاکتیک های بازاریابیبازاربازاریابیمحیطپیچیدگیآشوبمشتریآشفته
-
4.
Writer : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1387 - شماره 33 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 42 to 51 )
Keywords:مشتریارزش ویژه نام تجارینام تجاریرضایتمندی مشتریوفاداریرضایت
-
5.
Writer : حسینی امیری، سید محمود ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ کریمی، اوژن ؛ رحمانی، زین العابدین ؛
Journal:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1395، دوره چهاردهم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 181 to 202 )
Keywords:قصد خریدآموزههای اسلامی قابل ادراکاثربخشی پیام تبلیغاتیآگهیتبلیغاتیمخاطبانپژوهش
-
6.
Writer : پاک پرور، محسن ؛ رجب زاده، علی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ Corresponding Author : محمودی میمند، محمد ؛
Journal:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1399، دوره دهم - شماره 4 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 53 to 79 )
Keywords:مدل سازی ساختاری تفسیریبازاریابی دیجیتال پویا(دینامیک)فنآوری برترسازمان پویامشتریان پویابازاریابی دیجیتالDigital marketingDynamic Digital MarketingAdvanced TechnologyDynamic OrganizationDynamic Customers.Interpretive Structural Modeling
-
7.
Corresponding Author : خادمی، سید موسی ؛ Writer : حسینی، میرزاحسن ؛ پرهیزگار، محمدمهدی ؛ عسگری، فهیمه ؛
Journal:مدیریت بهره وری»تابستان 1401 - شماره 61 Ranking A (Azad University/ISC (26 page(s) - From 140 to 165 )
Keywords:گراندد تئوریبرندسازیتولید اجتماعیصنعت پوشاک داخلیsocial manufacturingdomestic clothing industrygrounded theoryBranding
-
8.
Writer : حسینی، میرزا حسن ؛ عیدی، فاطمه ؛
Journal:رهیافت انقلاب اسلامی»تابستان 1391 - شماره 19 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 97 to 110 )
Keywords:بازاریابی اسلامیاخلاق بازاریابیاصول و ارزش های اسلامیاسلامیبازاریابیبازارقرآنعدالتاحسان
-
9.
Writer : حسینی، میرزا حسن ؛ عیدی، فاطمه ؛
Journal:اقتصاد اسلامی»تابستان 1390 - شماره 42 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 117 to 148 )
Keywords:بازاریابیاسلامیبازارقرآن کریمبازاریابی اسلامیتجارتعدالتخداوند
-
10.
Corresponding Author : امینی، محمدتقی ؛ Writer : اسماعیلی، مهدی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ باقری، سید محمد ؛
Journal:مدیریت نظامی»بهار 1402 - شماره 89 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 149 to 172 )
Keywords:صنایع غذاییمدیریت زنجیره تامین دفاعی ارزشآفرینخلق مزیت رقابتیStrategyModalityknowledge strategybusiness strategyAlignmentActivity Domainزنجیره تامینمدیریت زنجیره تأمینزنجیره تأمیناطلاعاتمدیریت