-
1.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یاراحمدی، علی ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ کاشی پزان جوان، عاطفه ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 93 to 114 )
Keywords:وفاداری به برندهویت گرفتن مصرفکننده از برندتشابه مصرف کننده و برندتمایز برندپرستیژ برند
-
2.
Corresponding Author : محمدیان، محمود ؛ Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ لاری، مهناز ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (44 page(s) - From 3 to 46 )
Keywords:قصد خریدبرند لوکسحفظ وجههنظریه رفتار برنامهریزیشدهانطباق با گروهfacesavingPurchase IntentionTheory of Planned Behaviorgroup conformityLuxury brandبـابـههـا
-
3.
Corresponding Author : ترکستانی، محمد صالح ؛ Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ بخشی زاده برج، کبری ؛ جاهدی، پدرام ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 125 to 160 )
Keywords:بازاریابی بینالمللفراترکیبکشور میزبانکشور خاستگاهبازاریابی جوامع دور از وطن (جداو)Meta-synthesisCountry of OriginDiaspora marketinghost countryInternational marketingبـابــااســت
-
4.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛ عطوفی، امین ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 page(s) - From 75 to 100 )
Keywords:ارزش ادراک شدهاعتماد به برندریسک ادراک شدهاثرات کشور مبداآشنایی با برند
-
5.
Corresponding Author : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 94 to 118 )
Keywords:تصویر برندهویت برندهمراه اولاستراتژی برندنقشه مفهومی برندBrand Conceptual MapHamrahe Avalbrand strategyBrand Identitybrand imageبرنــدبرنـدهـابـااســتهــاکـهبــا