Showing 1 to 10 of 2 items
-
1.
Writer : شریف زاده، فتاح ؛ خانباشی، محمد ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»بهار و تابستان 1387 - شماره 89 و 90 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 123 to 156 )
Keywords:کیفیت خدماتخدماتادراک سازمانادراک مشتریمشتریمشتریانادراکاطلاعاتسازمان
-
2.
Writer : شریف زاده، فتاح ؛ وکیلی، یوسف ؛
Journal:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1385 - شماره 84 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 86 to 118 )
Keywords:عوامل ملموس1قابلیت اطمینان2پاسخگویی3اطمینان خاطر4همدلی5کیفیت خدمات6ادراک مشتری از خدمتانتظار مشتری از خدمتمشتریکیفیت خدماتخدماتمشتریان