-
1.
Writer : یعقوبی حسنکلا، قاسم ؛ یاراحمدی، یحیی ؛ مرادی، امید ؛ Corresponding Author : همایونی، علیرضا ؛
Journal:خانواده درمانی کاربردی»پاییز 1400، دوره دوم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science (21 page(s) - From 275 to 295 )
Keywords:شبکههای اجتماعیطلاق عاطفیآسیبپذیری روانیsocial networksemotional divorcepsychological vulnerabilityروانیوابستگی به شبکههای اجتماعیآسیبپذیریزنانپژوهشزوجین
-
2.
Writer : مجیدی یایچی، نفیسه ؛ رمضان حسن زادهب، رمضان ؛ فرامرزی، محبوبه ؛ همایونی، علیرضا ؛
Journal:آموزش و سلامت جامعه»بهار 1398، دوره ششم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Health/ISC (6 page(s) - From 64 to 69 )
Keywords:نوجوانانخودکارآمدیسلامت روانرفتارهای ارتقادهنده سلامت
-
3.
Writer : زارع مرزونی، محبوبه ؛ محمدزاده ادملایی، رجبعلی ؛ برجسته، حامد ؛ Corresponding Author : همایونی، علیرضا ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور 1401، دوره پانزدهم - شماره 3 ISC (8 page(s) - From 234 to 241 )
Keywords:دانش آموزعملکرد زبان انگلیسیاضطراب یادگیری زبانخودهای انگیزشیLanguage motivational selves’ systemEnglish Learning AnxietyEnglish language learningstudents
-
4.
Writer : نجفی پور، عاطفه ؛ همایونی، علیرضا ؛ Corresponding Author : خانه کشی، علی ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1400، دوره چهاردهم - شماره 2 ISC (8 page(s) - From 2 to 9 )
Keywords:واژه کلیدی: باورهای فراشناختیادراک از محیط کلاس.سرزندگی تحصیلیAcademic vitalityKeywords: metacognitive beliefsperceptions of the classroom environment.
-
5.
Writer : زارع، محبوبه ؛ Corresponding Author : همایونی، علیرضا ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1398، دوره دوازدهم - شماره 2 ISC (9 page(s) - From 2 to 10 )
Keywords:راهبردهای یادگیریدانش آموزانباورهای معرفت شناختیاضطراب زبان انگلیسیEnglish Anxietystudentslearning strategiesEpistemological beliefs
-
6.
Writer : نجفی پور دیوکلایی، عاطفه ؛ همایونی، علیرضا ؛ Corresponding Author : خانه کشی، علی ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور1400، دوره چهاردهم - شماره 3 ISC (9 page(s) - From 152 to 160 )
Keywords:درگیری تحصیلیسرزندگی تحصیلیMetacognitive BeliefsAcademic engagementAcademic vitalityStudents of The Tenth and Eleventh Grade of High School