-
1.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (26 page(s) - From 1 to 26 )
Keywords:گردشگریاطلاعاتضوابط اخلاقیتوسعهصنعت گردشگریتوسعه گردشگریسنتجامعه
-
2.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ قضاریان، گریگور ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (30 page(s) - From 139 to 168 )
Keywords:انگاره مقصد گردشگریفرایند شکل گیری انگاره مقصدمدل در شکل گیری انگاره مقصدویژگی های اثرگذار مقصد در شکل گیری انگاره
-
3.
Writer : تاج زاده نمین، آیدین ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ نیکنام، کامبیز ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (32 page(s) - From 49 to 80 )
Keywords:اردبیلگردشگری ورزشیآمیزه بازاریابیگردشگران داخلیMarketing mixSport tourismArdabilDomestic Tourists
-
4.
Writer : پورفرج، اکبر ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ علی پوریان زاده، راحیل ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 89 to 106 )
Keywords:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه ادراکیارزش ویژه مبتنی بر رابطهرضایتمندیSatisfactioncustomer equityvalue equitybrand equityrelationship equity
-
5.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ هاشم زاده، ژاله ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1393 - شماره 26 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 25 to 52 )
Keywords:توسعه ی گردشگریگردشگری موسیقیموسیقی محلیموسیقی آذربایجان (عاشیقلر)گردشگریتوسعه گردشگریجذب گردشگرمقصد
-
6.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اعتمادی، گلنوشا ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 91 to 116 )
Keywords:تحلیل عاملی اکتشافیوفاداری الکترونیکیکیفیت الکترونیکی ادراک شدهارزش الکترونیکی ادراک شدهنگرش نسبت به خرید الکترونیکیوفاداری الکترونیکی نگرشیperceived qualityExplorative factor analysisELoyaltyConfirmatory Factor AnalysisPerceived valueالکترونیکیمشتریاینترنتیوفاداریمشتریانگردشگریوبسایت
-
7.
Writer : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 35 to 58 )
Keywords:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرperceived qualitybrand imagebrand equity of Ramsar Townshipbrand loyaltyBrand awarenessمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد