-
1.
Writer : محمدی، طالب ؛ محمدی، مجید ؛ Corresponding Author : حسنی، رفیق ؛
Journal:تدریس پژوهی»پاییز 1398 - شماره 17 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 243 to 264 )
Keywords:نگرشآگاهیمعلمسند تحول بنیادین آموزش و پرورشrulesDocument of fundamental change in educationteacherattitudeKnowledgeconceptsتحول بنیادین آموزش و پرورشسند تحول بنیادین آموزشمدل
-
2.
Writer : حسنی، رفیق ؛
Journal:مهارت آموزی»پاییز 1395 - شماره 17 Ranking Science-Research (19 page(s) - From 104 to 122 )
Keywords:آموزشهای فنی و حرفهایاشتغال زندانیاناستان کردستان.prisoners employmentVocational trainingKurdistan province.
-
3.
Writer : قادرنژاد، کاوه ؛ حسنی، رفیق ؛ Corresponding Author : حسین پور، سهیلا ؛
Journal:تدریس پژوهی»بهار 1402 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 189 to 210 )
Keywords:معلمان سیارمعلمان پروازیمدارس چندپایهکیفیت نظام آموزشیmulti-grade schoolsEducational System QualityMobile TeachersFlying Teachers
-
4.
Writer : رحمن نژاد، ارسلان ؛ یاری حاج عطالو، جهانگیر ؛ حسنی، رفیق ؛ Corresponding Author : ملکی آوارسین، صادق ؛
Journal:تدریس پژوهی»بهار 1400 - شماره 23 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 1 to 20 )
Keywords:سازگاری شغلیسکوت سازمانیکارکنان دانشگاه پیام نورحسادت سازمانیادراک از رفتارهای سیاسیperception of political behaviorsorganizational jealousyorganizational silenceJob adjustmentکارکنانسازمانیرفتارهای سیاسیمدلپرسشنامه
-
5.
Writer : ترکمن، شاپور ؛ ایران دوست، منصور ؛ شاکری، رویا ؛ Corresponding Author : حسنی، رفیق ؛
Journal:تدریس پژوهی»زمستان 1399 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 145 to 163 )
Keywords:ابعاد دانشگاه کارآفرینکارآفرینیبرنامه استراتژیکdimensionsStrategic planEntrepreneurshipconceptsدانشظرفیت کارآفرینیدانشــگاهدانشگاه کارآفرین
-
6.
Corresponding Author : حسنی، رفیق ؛ Writer : سعیدی، فرهاد ؛
Journal:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»بهار و تابستان 1400- دوره یازدهم ، شماره 1 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 71 to 88 )
Keywords:پیشرفت تحصیلیتدریس سنتیریاضیتدریس لایه به لایهKeywords: layer-by-layer teachingAcademic AchievementMathematicstraditional teaching