-
1.
Writer : احمدی، حسن ؛ نوری، ابوالفضل ؛ گنجه، ابوالفضل ؛
Journal:تحقیقات مدیریت آموزشی»تابستان 1395 - شماره 28 (16 page(s) - From 131 to 146 )
-
2.
Writer : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ اخلاص، مریم ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 1 to 23 )
Keywords:ارزش ویژه برندقصد خریدروانشناسی مصرفکننده از برندفروشگاههای زنجیرهای شهرستان یزدPurchase Intentionbrand equityConsumer Psychology of brandYazd chain storesارزش ویژهمصرفکنندهمشتریفروشگاه
-
3.
Writer : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ نوری، ابوالفضل ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
Journal:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (26 page(s) - From 101 to 126 )
Keywords:مدل کانوبرندگسترش عملکرد کیفیتپار توروانشناسی مصرف کننده از برند
-
4.
Writer : زنجیرچی، سید محمود ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ خاتمی نسب، سیدحسن ؛ نوری، ابوالفضل ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1391، سال هفتم - شماره 16 (16 page(s) - From 1 to 16 )