-
1.
Writer : قربانی، علیرضا ؛ جمعه نیا، سکینه ؛ جاجرمی، محمود ؛
Journal:مطالعات زن و خانواده»پاییز و زمستان 1397، دوره ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 257 to 277 )
Keywords:مادراندین داریشفقت خودراهبردهای حفظ رابطهپیش بین کننده ها
-
2.
Writer : قدوسیان، بتول ؛ چرامی، مریم ؛ جاجرمی، محمود ؛ Corresponding Author : شریفی، طیبه ؛
Journal:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1400 - شماره 53 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (11 page(s) - From 99 to 109 )
Keywords:تفکر انتقادیسازگاری اجتماعیاضطراب اجتماعیcritical thinkingSocial adjustmentSocial Anxiety
-
3.
Writer : خیرابادی، هادی ؛ بخشی پور، ابوالفضل ؛ Corresponding Author : جاجرمی، محمود ؛
Journal:اعتیاد پژوهی»پاییز 1399 - شماره 57 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 57 to 72 )
Keywords:استرسسوء مصرف موادمعنای زندگیمدل یابیmodelingStressSubstance Abusemeaning in life
-
4.
Writer : اسلام پناه، محمدرضا ؛ جاجرمی، محمود ؛ Corresponding Author : مهدیان، حسین ؛
Journal:خانواده درمانی کاربردی»پاییز 1400، دوره دوم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science (21 page(s) - From 403 to 423 )
Keywords:تنظیم هیجانطرحوارههای ناسازگار اولیهEmotion RegulationEarly Maladaptive Schemasتحمل پریشانیdistress toleranceخطرپذیری اعتیادAdolescent Addiction RiskEmotion RegulationAdolescent Addiction Riskdistress toleranceEarly Maladaptive Schemasاعتیاد
-
5.
Writer : هاشمی زاده نهی، نرگس ؛ مهدیان، حسین ؛ Corresponding Author : جاجرمی، محمود ؛
Journal:مطالعات روانشناسی تربیتی»پاییز 1399 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 77 to 102 )
Keywords:امید درمانیتعلل ورزی تحصیلیخودتنظیمی یادگیریacademic procrastinationHope therapyself regulated learningخودتنظیمیدانشآموزانآزمونپژوهشکنترل
-
6.
Writer : حسینی ایرج، سیدجلال ؛ جاجرمی، محمود ؛ Corresponding Author : مهدیان، حسین ؛
Journal:رویش روان شناسی»شهریور 1399 - شماره 51 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 77 to 88 )
Keywords:سازگاریاحساس تعلق به مدرسهنیازهای بنیادین روان شناختیsense of connectedness with schoolBasic Psychological Needs.adjustmentارضای نیازهای بنیادین روانشناختیدانشآموزان