-
1.
Writer : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 17 to 42 )
Keywords:شبکههای اجتماعیتجارت اجتماعیمدل محرک- ارگانیسم- پاسختمایل به تجارت اجتماعی
-
2.
Writer : نقاش، آرش ؛ امیری عقدائی، سید فتحالله ؛ Corresponding Author : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 63 to 86 )
Keywords:تاییدکننده مشهورپاسخگویی مصرف کننده به بازاریابی برنداعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهConsumers’ Response to Brand MarketingCelebrity EndorsersEndorsers’ CredibilityEndorsers’ Congruencyمدلپژوهشتأییدکنندگان مشهورتبلیغاتتأییدمحصول
-
3.
Writer : امیدی، فریدون ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ محمدشفیعی، مجید ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 161 to 178 )
Keywords:صنایع غذاییعملکرد اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتواکنشهای مصرفکنندهبرازش