-
1.
Writer : محمدی، مصطفی ؛ نیکزاد، فروغ ؛ اسدی، شکوفه ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1402 - شماره 46 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 173 to 193 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریهتل پارسیان آزادی رامسرCustomer Relationship Performance (CRP)social customer relationship management (CRMS)Persian Azadi Hotel of RamsarHospitalityCustomer Relationship Management (CRM)
-
2.
Corresponding Author : محمدی، مصطفی ؛ Writer : اسدی، شکوفه ؛
Journal:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1401- شماره 32 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 302 to 324 )
Keywords:گردشگریعوامل بازدارندهشبکههای اجتماعیعوامل تسهیلکنندهFacilitatorsdeterrentssocial networksTourism
-
3.
Writer : محمدی، مصطفی ؛ اسدی، شکوفه ؛ خاطری، سپیده ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1398 - شماره 28 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 89 to 112 )
Keywords:احساساتشبکههای اجتماعیتبلیغات شفاهیکیفیت روابط نامتجاری
-
4.
Writer : محمدی، مصطفی ؛ اسدی، شکوفه ؛
Journal:گردشگری شهری»بهار 1397، دوره پنجم - شماره 1 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 83 to 100 )