-
1.
Writer : نایب زاده، شهناز ؛ معین الدین، محمود ؛ قیصری، زهرا ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1390، سال ششم - شماره 12 (21 page(s) - From 113 to 133 )
-
2.
Writer : دانشیان، مرجان ؛ نایب زاده، شهناز ؛ معین الدین، محمود ؛ اقبالی، اکرم ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (25 page(s) - From 1 to 25 )
Keywords:تبلیغات شفاهیوفاداری به برندتجانس تصویر استفاده از برندتجانس تصویر استفاده کننده از برندتجانس شخصیت برند
-
3.
Writer : شاه حسینی بیده، شیما ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقانی اشکذری، محمدرضا ؛ میرحسینی، سید مجید ؛ Corresponding Author : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 Ranking A+ (Azad University (16 page(s) - From 37 to 52 )
Keywords:علمسنجیبازاریابی ویروسیتبلیغ ویروسیوب آف ساینسViral marketingViral AdvertisingWeb of Sciencescientometrics
-
4.
Writer : نایب زاده، شهناز ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛ فیض، محمدرضا ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1389، سال پنجم - شماره 8 (26 page(s) - From 141 to 166 )
-
5.
Writer : پاکدل، محمدرضا ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1390، سال ششم - شماره 10 (26 page(s) - From 1 to 26 )
-
6.
Writer : کشکی، مونا ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ حمدی، کریم ؛ Corresponding Author : نایب زاده، شهناز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 Ranking A+ (Azad University (20 page(s) - From 25 to 44 )
Keywords:شبکههای اجتماعیابزارهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالپارادایم فکریمد و پوشاکIntellectual ParadigmFashion and ClothingDigital marketingSocial networks.Marketing Tools
-
7.
Writer : جلالی، مریم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ حکاکی، سید مسعود ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (16 page(s) - From 79 to 94 )
Keywords:Impulse buying tendency; Selfesteem; Social influence; Satisfaction with life
-
8.
Writer : خواجویی، فاطمه ؛ نایب زاده، شهناز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1392، سال هشتم - شماره 19 (18 page(s) - From 29 to 46 )
-
9.
Writer : نایب زاده، شهناز ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»تابستان 1391، سال هفتم - شماره 15 (20 page(s) - From 147 to 166 )
-
10.
Writer : نایب زاده، شهناز ؛ فتاحی زارج، محمدمجید ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»پاییز و زمستان 1388، سال چهارم - شماره 7 (22 page(s) - From 115 to 136 )