Showing 1 to 10 of 2 items
-
1.
تدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بر برند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه
Writer : محمدی، فروغ ؛ کلاته سیفر ی، معصومه ؛ رحمانی تبار، نریمان ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1396 - شماره 12 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 99 to 113 )
-
2.
Writer : رحمانی تبار، نریمان ؛ بهرامی، شهاب ؛ Corresponding Author : زردشتیان، شیرین ؛
Journal:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1400 - شماره 52 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 235 to 251 )
Keywords:بازاریابی رابطه مندباشگاههای ورزشیبرند سازمانی و کیفیت خدماتSports Clubs Organizational BrandService QualityRelationship Marketingمشتریکیفیت خدماتمشتریان