Showing 1 to 10 of 2 items
-
1.
Writer : اعظمی، محسن ؛ Corresponding Author : آینه، معصومه ؛
Journal:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 page(s) - From 71 to 88 )
Keywords:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهبازاریابی رسانه های اجتماعیConsumer PerceptionSocial Media MarketingBrand Valusocial mediaMarketing
-
2.
Corresponding Author : اعظمی، محسن ؛ Writer : آزادی، وحید ؛ آینه، معصومه ؛
Journal:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 Ranking د (Ministry of Science (17 page(s) - From 181 to 197 )
Keywords:بازاریابی رسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهقصد خریدIntent to Purchase.Consumer PerceptionSocial Media Marketingقصد خرید مصرفکننده