Showing 1 to 10 of 2 items
-
1.
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های اجتماعی بر قصد رفتاری مصرف کنندگان با نقش میانجی گری تصویر برند
Writer : قناعت، نگار ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاشپور، آذر ؛
Conference:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای Ranking ملی (8 page(s) - From 2894 to 2901 )
-
2.
Writer : قناعت، نگار ؛
Conference:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای Ranking ملی (8 page(s) - From 2902 to 2909 )