-
1.
Writer : میرکی، محمود ؛ اسماعیلی، نرگس ؛ Corresponding Author : یکتایار، مظفر ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 199 to 215 )
Keywords:رفتار مصرف کنندگانارتباطات بازاریابی یکپارچهدلبستگی عاطفی به برندIntegrated Marketing CommunicationConsumer behaviorBrand Engagement
-
2.
Writer : میرکی، محمود ؛ اسمعیلی، نرگس ؛ Corresponding Author : یکتایار، مظفر ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1400 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 82 to 95 )
Keywords:نرخ ناسازگاریارتباطات یکپارچه بازاریابیمدل سلسله مراتب اثرThe Hierarchy of Effects Modelincompatibility rateIntegrated Marketing CommunicationAnalytic Hierarchy Process (AHP)