-
1.
Corresponding Author : اسدزاده، حسن ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1397، دوره یازدهم - شماره 1 ISC (9 page(s) - From 31 to 39 )
Keywords:عملکرد درسیسبک شناختیاهمال کاری تحصیلیacademic procrastinationacademic performancecognitive style
-
2.
Writer : گودرزی، مهدی ؛ اسدزاده، حسن ؛ صداقت، مستوره ؛ Corresponding Author : معاضدیان، آمنه ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1401، دوره پانزدهم - شماره 2 ISC (10 page(s) - From 164 to 173 )
Keywords:معنادرمانیمعناجوییمعنای زندگیالگوی تدریسازخودفراروندگیthe meanin of lifewill to meaningself-transcendenclogo therapy.Teaching Model
-
3.
Writer : طلايی، خداکرم ؛ اسد زاده، حسن ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ Corresponding Author : سعدیپور، اسماعیل ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1398، دروره دوازدهم - شماره 4 ISC (11 page(s) - From 96 to 106 )
Keywords:عملکرد تحصیلیادراک از محیط کلاسمعلم- تنظیمی تحصیلیخودتنظیمی یادگیری.Academic Teacher-Regulationself-regulation learningperception of classroom environmentAcademic Performance.
-
4.
Writer : اصل مرز، فریبرز ؛ درتاج، فریبرز ؛ بهشتی، سعید ؛ معتمدی، عبدالله ؛ Corresponding Author : اسدزاده، حسن ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1397، دوره یازدهم - شماره 5 ISC (8 page(s) - From 15 to 22 )
Keywords:آموزشفلسفهوالدینکودکاندانش آموزان دخترششم ابتدایی.elementary sixth.educationparentsphilosophyChildrengirl students
-
5.
Writer : رحمان پور، نسرین ؛ سعدیپور، اسماعیل ؛ فرخی، نورعلی ؛ Corresponding Author : اسدزاده، حسن ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (9 page(s) - From 59 to 67 )
Keywords:خودراهبری در یادگیریسبکهای تصمیمگیریروایی محتواییبستهی آموزشی خودفرمانیKeywords: self-determination educational packagedecision-making styles.Content ValiditySelf-Directed Learning
-
6.
Corresponding Author : افراخته، سقا ؛ Writer : اسدزاده، حسن ؛ کرمی، ابوالفضل ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»بهمن و اسفند 1400، دوره چهاردهم - شماره 6 ISC (14 page(s) - From 373 to 386 )
Keywords:رویکردهاآموزش سازمانیسازنده گراییفرادیدگاه برنامه درسینظریه های یادگیری مغز محور.Post views of curriculumand brain- based learning theoriesOrganizational TrainingConstructivismapproaches