-
11.
Writer : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کیماسی، مسعود ؛ روستا، احمد ؛ اراکی تبار، محمد ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 72 to 85 )
-
12.
Corresponding Author : کیماسی، مسعود ؛ Writer : خوشنویس، مژده ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 22 to 37 )
Keywords:توجه بصریتبلیغات شخصینیاز شناختی کارهاPersonal AdvertisementTask Cognitive DemandVisual attention
-
13.
Writer : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره جدید - شماره 33 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 1 to 17 )
Keywords:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیابی چشمیرویکرد مشاهده ای
-
14.
Writer : حکیمی، هاجر ؛ ديواندري، علي ؛ كيماسي، مسعود ؛ حقيقي كفاش، مهدي ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 565 to 584 )
Keywords:تحلیل عاملی تاییدیمدلسازی ساختاری تفسیریبانکداری خرددلفی فازیتجربه مشتریمدلکارکنانمقولهتجربه مشتریان
-
15.
Writer : شیبانی، آزاد ؛ هندیجانی، رزا ؛ ترکستانی، محمدصالح ؛ Corresponding Author : کیماسی، مسعود ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 414 to 437 )
Keywords:کاربردپذیریاینترنتبانکطراحی کاربر-محورارزیابی کاربردپذیریUser- Centered DesignInternet BankUsabilityusability evaluation
-
16.
Writer : سیدکباری، بنفشه ؛ عابدی، احسان ؛ هندیجانی، رزا ؛ Corresponding Author : کیماسی، مسعود ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1398، دوره ششم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 41 to 62 )
Keywords:طراحیکاربردپذیریوبسایتتجربه کاربریهیورستیکDesignwebsiteHeuristicsUsabilityUser experience
-
17.
Writer : نصیری، سپیده ؛ کیماسی، مسعود ؛ سماکنژاد، نگار ؛ حسنقلیپور، طهمورث ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 109 to 124 )
Keywords:رویکرد ارتباطیاثربخشی تبلیغاتردیاب چشمیرویکرد مشاهده ایچهره انسانی