-
1.
Writer : صفاری، سارا ؛ ابطحی، عطا الله ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ Corresponding Author : صادقی نائینی، حسن ؛
Journal:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1400 - شماره 21 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 143 to 156 )
Keywords:طراحی صنعتیاثربخشی تبلیغاترونق تولیداستراتژی تبلیغاتیAdvertising StrategyJumping ProductionIndustrial designAdvertising effectiveness
-
2.
Writer : کریم زاده، مهناز ؛ ابوالقاسم مسلمان، طاهره ؛
Journal:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»پاییز 1397 - شماره 94 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 50 to 68 )
Keywords:نهاد کتابخانههای عمومی کشوراثربخشی تبلیغاتpublic libraryمدل آیداAdvertising effectivenessطرحهای کتابخوانیکتابخانههای عمومی استان زنجانPublic Library Institutionstudious projectAIDA model
-
3.
Writer : قاسمی، فاطمه ؛ بردبار، غلامرضا ؛
Journal:مدیریت فردا»پاییز 1393 - شماره 40 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 63 to 76 )
Keywords:اثربخشی تبلیغاتبازاریابی اجتماعیآمیخته بازاریابی اجتماعیمدل آیداآمیخته بازاریابیرفتارمدل
-
4.
Writer : فیض، داود ؛ عارفی، امین ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 16 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 185 to 209 )
Keywords:آشناییجذابیتاثربخشی تبلیغاتافراد مشهوردوست داشتنی بودنمشابهت فرد مشهور و مخاطبAttractivenesscelebrityLikeabilitySimilarityfamiliarityتبلیغاتپژوهش
-
5.
Writer : صنایعی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ امینی ولاشانی، مائده ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 185 to 210 )
Keywords:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتمدل آیدای ارتقاءیافتهدرگیری ذهنی مخاطبAdvertising effectivenessAISDALSLOVE ModelAudience InvolvementAdvertisingپژوهش