-
11.
Writer : کریمی، فاطمه ؛ نیلی، محمد رضا ؛ میرشاه جعفری، ابراهیم ؛ شرفی، عاطفه ؛
Journal:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1393 - شماره 19 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 89 to 106 )
Keywords:استادانالزاماتداﻧﺸﺠﻮﻳﺎنتدريس مشارکتیتحصيلات تکميلیchallengeتخصصتکالیفپژوهش
-
12.
Writer : دهقانی، یاسر ؛ مرزوقی، رحمت اله ؛ فقیه، نظام الدین ؛ فولاد چنگ، محبوبه ؛
Journal:پژوهش های برنامه درسی»پاییز و زمستان 1390، دوره دوم - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 29 to 56 )
Keywords:دانشگاه شیرازاستادانآزادی علمیمتغیرهای جمعیت شناختیآزادي ﻋﻠﻤﻲﻣﺘﻐﻴﺮﻫﺎي ﺟﻤﻌﻴﺖﺷﻨﺎﺧﺘﻲداﻧﺸﮕﺎه ﺷﻴﺮاز
-
13.
Writer : حاجیلری، عبدالرضا ؛ محرمی، جعفر ؛
Journal:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»پاییز 1391 - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 487 to 510 )
Keywords:دانشجویاناستادانترجیحات ارزشیارزشهایاجتماعیدانشگاهترویجبـهبـاپژوهش
-
14.
Writer : شورچه، بهروز ؛ براتی، مجید ؛ Corresponding Author : افشاری، مریم ؛
Journal:پژوهش در دین و سلامت»بهار 1400 - شماره 26 Ranking Science-Research (Ministry of Health/ISC (7 page(s) - From 56 to 62 )
Keywords:سلامتاستادانسبک زندگی اسلامی
-
15.
Writer : نجفی، محمد ؛ نصرتی هشی، کمال ؛ حاتمی، مصطفی ؛ متقی، زهره ؛
Journal:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1394 - شماره 21 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 1 to 22 )
Keywords:آموزشاستادانانگیزش تحصیلیدانشگاه اصفهانسیرت نیکوeducationcharacterProfessorsEducational Motivationthe University of Isfahan
-
16.
Writer : سلیمان زاده نجفی، نیره السادات ؛ اشرفی ریزی، حسن ؛ یارمحمدی، محمدحسین ؛ شهرزادی، لیلا ؛ حسن زاده، اکبر ؛
Journal:کتابداری و اطلاع رسانی»تابستان 1392 - شماره 62 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 103 to 117 )
Keywords:نگرشآگاهیمهارتاستاداندانشگاه علوم پزشکی اصفهاننقدکتابدوره آموزشی.
-
17.
Writer : Zamani Alavijeh، Ali ؛
Journal:مطالعات شبه قاره»تابستان 1391 - شماره 11 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 93 to 106 )
Keywords:مراجعکشف المحجوبهجویریاستادانتاثیرپذیریاللمعolHujwirireferencesKashfMahjubAlLoma’impressionabilityTeachers