-
51.
Writer : نظامی پور، الهام ؛ عبد المنافی، عاطفه ؛ اعتمادی نیا، مهین ؛ ایزدی نیا، نسرین ؛
Journal:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد 1394 - شماره 131 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (8 page(s) - From 31 to 38 )
Keywords:دانش آموزاننقاشی درمانیرفتارهای پرخاشگرانهکم شنواDrawingAggressive behaviorHard hearing studentsTherapy
-
52.
Writer : لدنی فرد، نعمت الله ؛ شجاعی، ستاره ؛ همتی علمدارلو، قربان ؛
Journal:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1395 - شماره 141 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (7 page(s) - From 32 to 38 )
Keywords:نارساخوانیدانشآموزانبرنامه بازیهای زبانشناختیحافظه کاری
-
53.
Writer : شلانی، بیتا ؛ آبباریکی، اکرم ؛
Journal:رویش روان شناسی»پاییز 1395 - شماره 16 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 51 to 66 )
Keywords:اجتماعیسبک های هویتدانش آموزانسازگاری عاطفیو آموزشیstudentsEducational Adjustmentemotionalidentity styleSocial competenceسبک هویتسبک هویت اطلاعاتینوجوانی
-
54.
Writer : زکیزاده رنانی، علیرضا ؛
Journal:مطالعات اخلاق کاربردی»بهار 1397، سال هشتم - شماره 29 Ranking Scientific-Progrative (Hawza/ISC (24 page(s) - From 75 to 98 )
Keywords:تبلیغاصولدانشآموزانتربیت اخلاقیمشکلاتمبلغمدارساطلاعاتدینی
-
55.
تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان
Writer : زارع، مرجان ؛ Corresponding Author : براتعلی، مریم ؛
Journal:آموزش پژوهی»زمستان 1401 - شماره 32 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Culture/ISC (10 page(s) - From 75 to 84 )
Keywords:دانشآموزانشایستگی اجتماعیاستراتژیهای یاددهی-یادگیری مغز محورExpected CurriculumFaculty Studentscurriculum orientationexperienced curriculumیادگیری مغز محورآموزش