-
1.
Writer : صیامی، قدیر ؛ گلمحمدی، محمد ؛ Corresponding Author : طالبی، علی ؛
Journal:GIS (سیستم اطلاعات جغرافیایی دربرنامه ریزی)»زمستان 1397 - شماره 34 Ranking B (Azad University (15 page(s) - From 90 to 104 )
Keywords:بحرانساختار کالبدینیشابورفرونشستcrisisSubsidencePhysical StructureNeyshabur
-
2.
Corresponding Author : انعامی علمداری، سهراب ؛
Journal:علوم سیاسی (دانشگاه آزاد کرج)»تابستان 1396 - شماره 39 Ranking B (Azad University/ISC (22 page(s) - From 45 to 66 )
Keywords:بحرانخاورمیانهساختارنظام بین المللمناقشهInternational SystemeCrisisMiddle EastConflictstructure
-
3.
Writer : بختیاریان، مریم ؛
Journal:فلسفه تحلیلی»بهار و تابستان 1399 - شماره 37 Ranking B (Azad University (25 page(s) - From 51 to 75 )
Keywords:بحرانعقلانیت علمیکروناویروسعقلانیت تکنولوژیکیعقلانیت سیستمیعقلانیت هژمونیکCoronavirus diseasetechnological rationalityhegemonic rationalitysystem rationalityScientific Rationalitycrisis
-
4.
Corresponding Author : ابراهیم خانی، مهتاب ؛ Writer : بشکوه، مهدی ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1399 - شماره 43 Ranking B (Azad University (13 page(s) - From 65 to 77 )
Keywords:بحران مالیتداوم فعالیتحقالزحمه حسابرسیتوانایی مدیراندوره تصدی حسابرسیManagement Abilitygoing concernTENUREAudit feescrisis
-
5.
Corresponding Author : کشیشیان سیرکی، گارینه ؛ Writer : سهیلی نجف آبادی، سهیل ؛
Journal:علوم سیاسی (دانشگاه آزاد کرج)»بهار 1398 - شماره 46 Ranking B (Azad University/ISC (28 page(s) - From 187 to 214 )
Keywords:قدرتهای بزرگموازنه قوایمنبحرانایرانژئوپلیتیکعربستانIranBalance of PowercrisisgeopoliticsSaudi ArabiaYemenGreat Powers
-
6.
Corresponding Author : حسین زاده، محمدصالح ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»پاییز 1399 - شماره 50 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 33 to 50 )
Keywords:بحرانرسانهسوریهافکار عمومیجبهه مقاومتنقش فرهنگیResistance Frontpublic opinionCultural RolemediacrisisSyria
-
7.
Corresponding Author : امام جمعه، فرهاد ؛
Journal:مدیریت فرهنگی»بهار 1401- شماره 55 Ranking B (Azad University (13 page(s) - From 39 to 51 )
Keywords:هویتبحرانکالاهای مصرفیرسانه های جمعیفرهنگ مصرفIdentitycrisisMass mediaconsumer goodsconsumer culture