-
1.
Writer : مرادی هزاری، رسول ؛ منصوری، حسین ؛ Corresponding Author : صادقی بروجردی، سعید ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1398 - شماره 58 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 141 to 161 )
Keywords:مدیریت بدننفوذ اجتماعیپذیرش هویت اجتماعیبرندهای ورزشی لوکسغرور فیزیکیAcceptance of Social IdentityLuxury Foreign Sport BrandsVanity PhysicalBody Managementsocial influence
-
2.
Writer : جوانمرد، شبنم ؛ برجعلی، احمد ؛ فرخی، نورعلی ؛ Corresponding Author : اسکندری، حسین ؛
Journal:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»تابستان 1399، دوره دهم - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 167 to 187 )
Keywords:جمعگراییبهزیستی اجتماعینفوذ اجتماعیsocial influencesocial well beingOrganizational Co
-
3.
Writer : سام دلیری، کاظم ؛
Journal:امنیت ملی»زمستان 1401 - شماره 46 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 33 to 66 )
Keywords:قدرتمنابع قدرتنفوذ اجتماعیقدرت در معنای عامقدرت در معنای خاصpower in the general sensepower in the specific sensepowerSources of powersocial influence
-
4.
Corresponding Author : دهقانی زاده، مرضیه ؛ Writer : اکبری پور، زهرا ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 156 to 175 )
Keywords:هویت اجتماعیارزش ادراک شدهاثر اجتماعینوآوری مصرف کنندهقصد خرید محصولات ارگانیکIntention to Purchasing Organic ProductsPerceived valuesocial influenceConsumer innovativenessSocial Identity
-
5.
Corresponding Author : جعفریانی، حسن ؛
Journal:پژوهش نامه مدیریت تحول»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 167 to 188 )
Keywords:بیمهاخلاق حرفهاینفوذ اجتماعیمهارت سیاسیInsuranceProfessional Ethicssocial influencepolitical skill
-
6.
Writer : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ موسی زاده، هادی ؛ Corresponding Author : غریبی، حسن ؛
Journal:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 39 to 53 )
Keywords:نفوذ اجتماعیتلاش مورد انتظارکارایی مورد انتظارتمایل رفتاری و قصد خرید مشتریشرایط تسهیل کنندهPerformance ExpectancyEffort Expectancycustomer behavioral desirePurchase Intentionsocial influenceFacilitating Conditions
-
7.
Writer : امینی، علیرضا ؛ علیمحمدلو، مسلم ؛ Corresponding Author : جعفری، عباس ؛
Journal:فرآیند مدیریت و توسعه»زمستان 1398 - شماره 110 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 153 to 188 )
Keywords:سبک رهبرینفوذ اجتماعیتصمیمگیری چندمعیارهانتظار عملکرد فناوریپیشبینی تلاش فناوریتسهیلکنندگی فناوریTechnology Performance ExpectationTechnology Effort ForecastTechnology Facilitating EffectMulti-criteria Decision MakingLeadership stylesocial influence
-
8.
Corresponding Author : فاطمینیا، محمدعلی ؛ Writer : حیدری، مهدی ؛ جوانبخت، حسن ؛
Journal:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1400 - شماره 108 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 39 to 67 )
Keywords:محبوبیتنفوذ اجتماعیسلبریتیاعتماد و تبعیتTrust and Obediencesocial influencePopularitycelebrityهـااجتماعیبـهگروه هـای مرجـعبـاشـهر رشـت
-
9.
Corresponding Author : عظیمی، حسین ؛ Writer : پری بیگی، سیما ؛ نصیری، زهرا ؛
Journal:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1400، سال سوم - شماره 4 Ranking ب (Ministry of Science (13 page(s) - From 280 to 292 )
Keywords:منابع اطلاعاتینفوذ اجتماعیسهولت استفادهجذابیت سازمانیOrganizational attractivenessسودمندی ادراکشدهperceived usefulnessInformation Resourcessocial influenceEase of UseEase of Usesocial influenceInformation Resourcesperceived usefulnessOrganizational attractivenessاطلاعاتکیفیت اطلاعاتدرک سهولت استفادهنفوذ اجتماعی اطلاعاتیکیفیتادراک