![1](/view/entityimage/pageimage/nfa.gif?articleid=1020274&number=2&pagenumber=1&language=fa)
نویسنده: رسولی، محمد رضا ؛
فرهنگ ارتباطات تابستان 1390 - شماره 2 (22 صفحه - از 1 تا 22 )
موضوع تبلیغات تجاری در ایران از منظر نگاه مخاطب شناسان همواره به مثابه یک دغدغه اجتماعی مطرح بوده است. پژوهشگر
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/ATM.gif)
کلیدواژه ها: تبلیغات تجاری تبلیغ رسانه ای گفتمان تبلیغ اقتصاد تبلیغ رویکرد های تبلیغی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![1](/view/entityimage/pageimage/nfa.gif?articleid=1020274&number=2&pagenumber=1&language=fa)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();