خلاصه ماشینی:
"جونز - کتاب سبز؛ فضاهای امن از جایی به جایی/ جری میتچل و لارین کولینز - افکاری در انجام جغرافیا/ جمیز هاف مجلة آموزش جغرافیا۴ - سخن سردبیر؛ جغرافیای کیفیت/ ملانی نورمن - چه نوع برنامة آموزشی میخواهیم؟/ ماری بی دولف - اهمیت آموزش جغرافیای کلگرا/ چارلز رادینگ - تفسیر و اجرای برنامة درسی ملی ۲۰۱۴/ فرد مارتین - برنامهریزی، یک مرحلة کلیدی جدید/ کرستی کوک - آموزش مطالعات موردی معاصر/ جیمز ریلی - ابرها کجا واقع شدهاند؟/ جولیا هوگس - طراحی سؤالات خیلی تحقیقی/ راشل نورمن - نگاهی به آیندة طبیعت/ دانکن هالی - درگیر کردن و ایجاد چالش در دانشآموزان باهوش و بااستعداد/ ویکی بنت - استفاده از برنامهها در کلاس درس/ کیتی شیپمن مجلة تحقیقات بینالمللی در آموزش جغرافیا و محیطزیست۵ Volume 23, Issue 1, 2014 - دیدگاههای بینالمللی دربارة آیندة آموزش جغرافیا؛ تحلیلی بر برنامههای درسی و استانداردهای ملی/ گراهام بوت و دیوید لامبرت - اصلاح استانداردهای ملی جغرافیا در کرة جنوبی؛ روندها، چالشها و پاسخها/ جونگ ون لی و گراهام بوت - آیا جغرافیای مدرسه در سنگاپور نسبت به نیازهای در حال تغییر جامعه بیش از حد پاسخگو میشود؟/ چیو هانگ چان - تهیة یک برنامة آموزشی جغرافیای ملی برای استرالیا/ آلاریک مروین مود - ساکنان خوشبخت؟ چالشهایی برای جغرافیای مدرسه در نیوزلند/ جان مورگان - تحلیل امکانگرایانه از برنامة درسی ملی جغرافیا در انگلستان/ دیوید لامبرت و جان هاپکین - استانداردهای جغرافیا در ایالات متحدة آمریکا؛ تأثیرات گذشته و چشماندازهای آینده/ سارا ویتام بدنارز و دیگران - جغرافیا در برنامة درسی مدارس فنلاند؛ بخشی از داستان موفقیت؟/ سیرپا تانی ج- ریدینگ- فصلنامة پژوهش و تعلیم در جغرافیا۶ NO."