![193](/view/entityimage/pageimage/roa.gif?articleid=1052545&number=29&pagenumber=193&language=fa)
نویسنده: جهانیان، رمضان ؛
روانشناسی تربیتی پاییز 1392 - شماره 29 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 193 تا 213 )
این پژوهش به منظور مقایسه اثربخشی روش های تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان پسر دوم راهنم
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DAT.gif)
کلیدواژه ها: یادگیری مشارکتی روش تدریس بارش مغزی کفایت اجتماعی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![193](/view/entityimage/pageimage/roa.gif?articleid=1052545&number=29&pagenumber=193&language=fa)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();