![67](/view/entityimage/pageimage/rvr.gif?articleid=126042&number=28&pagenumber=67&language=fa)
نویسنده: بهنیا، فاطمه ؛
روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران بهار 1381 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (6 صفحه - از 67 تا 72 )
هدف: مراد از این پژوهش بررسی کیفی اختلال های رفتاری دانش آموزان دختر دیرآموز بوده است.
روش: نخست 24 دانشآموز
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DOP.gif)
کلیدواژه ها: اختلال رفتاری کودکان دیرآموز پرسشنامه راتر روش بحث گروهی
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![67](/view/entityimage/pageimage/rvr.gif?articleid=126042&number=28&pagenumber=67&language=fa)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();