"کنترل بیش از حد نداشته باشید آیا تاکنون جملاتی شبیه به این را به کارمندان خود گفتهاید: "من نمیفهم چرا تاکنون این گزارش را به اتمام نرساندهاید؟" "از بخش بازاریابی بخواهید به دلیل اشتباه خود عذرخواهی کند،در این زمینه با آنها صحبت کنید و نتیجه را به من اطلاع دهید.
این جایگزینها را امتحان کنید: "چه اقداماتی برای آسان کردن کارتان میتوانم انجام دهم؟" "بیایید در مورد راهحل احتمالی مشکل بازاریابی با هم صحبت کنیم.
آیا برای جلسهء بعدازظهر آمادهاید؟" واکنش به مسایل دشوار وقتی با افراد مختلف سروکار دارید،باید آماده باشید به رفتارهای افراد مختلف واکنش نشان دهید.
مواجهه با افراد غیرمسئول که صحبت کردن با آنان دشوار است و هرگز افکارشان را به روشنی آشکار نمیکنند.
به خاطر داشته باشید ممکن است افراد کارشان را به خوبی شما انجام ندهند،سعی نکنید تمام بار پروژه را خودتان به دوش بکشید.
وقتی میخواهید کاری را به دیگران واگذار نمایید،از عباراتی استفاده کنید که به راحتی برای افراد قابل درک هستند."