خلاصه ماشینی:
"به عقیده من برای غلبه بر معضلات مهم امنیت غذایی و سلامت مواد غذایی، اتحادیه بینالمللی تعاون2باید یک نقش هدایت کننده را ایفا نماید و در ذهن خود یکی از اصول ICA را با عنوان«دلسوز جمع باش»در خود داشته باشد علاوه بر این تعاونیهای تولیدکنندگان نظیر تعاونیهای کشاورزی باید دقت ویژهای را بر این معضلات داشته باشند.
سازمان بینالمللی تعاونیهای کشاورزی3( ICAO )که 48 تعاونی کشاورزی از سراسر جهان در آن عضو هستند نقش مهمی را در انعکاس علایق اعضا پیرامون چنین معضلاتی در طی این سالها ایفا کرده است.
بنده به سهم خودم میل دارم موردی از کره را به شما معرفی کنم،این مورد مرکز توزیع و عمدهفروشی کشاورزی است که یک روش نوین مدیریت بازاریابی در توزیع مواد غذایی از طریق یکپارچه سازی و ادغام عمودی از کشاورزان روستایی تا مصرفکنندگان شهری میباشد.
یک روش نوآورانه بازاریابی مواد غذایی تعاونیها در کره موارد موردنیاز برای بازاریابی مستقیم مردم به شدت خواستار بازسازی نظام (میلیارد وان)5 متعارف بازاریابی در بخش کشاورزی هستند که در آن بازار فروش عمده روش مسلط بوده است.
ویژگیهای مرکز تجاری هانارو نظام بازاریابی نوین توسط تعاونیهای تولیدکنندگان در نواحی مصرفکنندگان اداره میشود:تعاونیهای کشاورزی در کره عملیات بازاریابی متعددی را در نواحی مصرفکنندگان نظیر بازارهای فروش عمده و فروشگاههای خردهفروشی مواد غذایی اداره میکنند.
مرکز تجاری هانارو یک روش نوین را در توزیع مواد غذایی کره فراهم کرده است که هم به مصرفکنندگان و هم به تولیدکنندگان سود میرساند.
معرفی سیستم بازپسگیری محصول: مرکز تجاری هانارو یک سیستم بازپسگیری محصول را برای محصولات کشاورزی تازه در کره به منظور ارائه بهترین خدمات به مصرفکنندگان و همچنین وادار نمودن کشاورزان به تولید و حمل محصولات دارای بالاترین کیفیت معرفی کرده است."