![8](/view/entityimage/pageimage/bbz.gif?articleid=1544022&number=97&pagenumber=8&language=fa)
نویسنده: ملکی پور، هلیانه ؛ شادمهری، نیلوفر ؛
بررسی های بازرگانی مهر و آبان 1398 - شماره 97 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 8 تا 19 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/VSM.gif)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری وفاداری مشتری روایتگری مبلمان رستوران
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![8](/view/entityimage/pageimage/bbz.gif?articleid=1544022&number=97&pagenumber=8&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.