خلاصه ماشینی:
"این پیشنهاد شامل طراحی مجموعهای از آگهیهای تبلیغاتی،بستهبندی محصولات و گرافیک محیطی فروشگاههای پل اسمیت با گرایش افراطی به نقش و تزئینات بود.
یکی از دلایل موفقیت بایبلی و پل اسمیت این بود که در فضای طراحی مد دهه نود که گرایش به رنگهای آکروماتیک سیاه و نقرهای و خاکستری بسیار غالب بود طرحهایی با بافتهای اکسپرسیو و بسیار رنگین و اغراق شده ارائه نمود که بسیار متفاوت بود و به سرعت مورد توجه قرار گرفت.
از دیگر دلایل موفقیت بایبلی در این پروژه،گرایش به تصویرسازی با رنگهای تخت و ساده بود که در تقابل با آگهیهای متمایل به عکاسی مد در دهه نود قرار گرفت و شخصیتی منحصر بود، پیدا میکرد.
بایبلی در مجموعه آثار گرافیکی که برای پل اسمیت طراحی کرده است به زبان گرافیکی ساده و متفاوتی در دنیای تبلیغات مد دست پیدا کرده و راهحلهای تصویری جدیدی را ارائه نموده است."