چکیده:
این تحقیق ، تلاش دارد تا برخی از عوامل موثر بر نو آوری سازمانها را از طریق نتایج به دست آمده ازتحقیقات مقاله هایی که شاخصهایی نظیر تبلیغات و نامهای تجاری ، محصول جدید ، بازاریابی اینترنتی ، کیفیت مدیریت ، تحصیل کارافرینی و غیره ، مورد بررسی قرار داده و در قالب راهکار های مقایسه ای ارایه دهد لازم به ذکر است همه موارد فوق موجب ارتقاء و نوگرایی سازمانهای مربوطه خویش شده اند .این تحقیق ، تلاش دارد تا برخی از تاثیرات بر بازاریابی اینترنتی و عملکرد شرکت ها که برگرفته از پذیرش و ادغام زیر سیستم های اطلاعات واحدهای کسب و کار است را آشکار سازد. برای رسیدن به این هدف ، یک چارچوب تنظیم شده و تعداد بسیاری از شرکت های اروپایی که تخمین مدل برابری ساختاری را به کار می گیرند ، آزمون شده است. از طرف دیگر در پی آن است که اثر تبلیغ و رقابت در چارچوب کاری و اثر تبلیغات بر افکار مصرفکننده و خریدار درتبلیغات چندگانه و محیطهای نام تجاری چندگانه را بررسی میکند. همچنین نشان می دهد که بعضی از منابع شرکت، استاندارد سازی و فعالیت های کنترل کیفیت را تسهیل می کند. این یافته ها مفاهیم مدیریتی مهمی در بر دارند. از طرفی، توسعه قابلیت های نوآوری به شرکتها اجازه خواهد داد تا در پذیرش سیستم های استاندارد شده مدیریت پیش قدم باشند. از طرف دیگر، حوزه های کیفیت و نوآوری باید به خاطر تسهیل استانداردسازی محصولات و فرآیند های جدید با هم همکاری کنند.این مقاله تاثیر برنامه تحصیل کارافرینی را بر مهارتهای کارآفرینان و عملکرد آنها در سازمانها را نیز مورد بررسی قرار می دهد.
This study attempts to examine some of the factors influencing the innovation of organizations
through the results of research articles that have indicators such as advertising and brand
names, new products, Internet marketing, management quality, entrepreneurship education,
etc. And in the form of comparative solutions, it should be noted that all of the above have led
to the upgrading and modernization of their respective organizations. Reveal business unit
information. To achieve this goal, a framework has been set up and a number of European
companies have been tested to estimate the structural equality model.On the other hand, it
seeks to examine the effect of advertising and competition in the context of work and the effect
of advertising on consumer and buyer ideas in multiple advertisements and multiple brand
environments. It also shows that some of the company's resources facilitate standardization
and quality control activities. These findings provide important management implications. On
the other hand, the development of innovation capabilities will allow companies to take the
lead in adopting standardized management systems. On the other hand, the fields of quality
and innovation must work together to facilitate the standardization of new products and
processes. This paper also examines the impact of entrepreneurship education programs on
entrepreneurial skills and their performance in organizations..
خلاصه ماشینی:
" بررسی عوامل تاثیر گذار بر بروز نوآوری و خلاقیت در سازمان ها " ابوالقاسم عربیون 1 علی عبدی جمایران 2 سید زمان موسوی میرکلایی 3 چکیده: این تحقیق ، تلاش دارد تا برخي از عوامل موثر بر نو آوري سازمانها را از طريق نتايج به دست آمده ازتحقيقات مقاله هايي كه شاخصهايي نظير تبليغات و نامهاي تجاري ، محصول جديد ، بازاریابی اینترنتی ، كيفيت مديريت ، تحصیل کارافرینی و غيره ، مورد بررسي قرار داده و در قالب راهكار هاي مقايسه اي ارائه دهد لازم به ذكر است همه موارد فوق موجب ارتقاء و نوگرايي سازمانهاي مربوطه خويش شده اند .
کارافرینان موفق در برابر تغییراتی که در محیط خود مشاهده میکنند واکنش نشان می دهند مانند نیازهای جدید مشتریان ویا رقابت کنندگان جدید در بازارهایشان تفاوتی میان مقیاس و سه مهارت صورت گرفته است امروزه از بازار يابي سبز به عنوان نقشه راه نو آور كردن سازمانها در زمينه هاي بسيار زيادي ياد مي شود و اين مفهوم بازایابی و جامعه را می توان در ادبیات دهه های 1970 و 1980 دنبال کرد.
این تحقیقات بیان می کنند که بازاریابی سبز رفتار مشتری را تغییر میدهد و ابزار و تکنیک هایی را ، برای شرکت ها جهت رسیدن به اهداف اجتماعی فراهم می کند و مصرف کنندگان را در مقابله با اثرات منفی روی محیط آموزش می دهد و به شرکت ها کمک می کند تا در کار ها و تکنولوژی خود ابتکار عمل داشته باشند.