چکیده:
تامین مالی برای کسب وکارها یکی از مشکل ترین مسایلی است که کارآفرینان در هنگام راه انداری کسب وکار و همچنین در طول فعالیت به آن نیازمند هستند. در حوزه تامین مالی موارد بسیاری وجود دارد که پیش روی کارآفرین جهت تامین مالی کردن کسب وکار و پروژه های کارآفرین قرار می دهد. بهترین روشی که کارآفرین در هنگام راه اندازی کسب وکار، جهت تامین مالی کردن، به آن نیاز دارد روش های غیر روش های تامین مالی سنتی است؛ که مسیر را برای کارآفرین دشوار و بعضا از وظایف مدیریتی غافل می نماید. ازاین رو، بنیان گذاران خلاق منبع مالی جدیدی به نام تامین مالی جمعی را معرفی کرده اند. روشی که بسیار سریع که کارآفرین را به هدف تامین مالی می رساند و با حذف فاصله جغرافیایی، هزینه موردنیاز از مردم جامعه که تعداد بی شماری وجود دارد را جمع آوری می کند. درروش تامین مالی جمعی مالکیت کارآفرین همچنان در اختیار خود کارآفرین قرار می گیرد و درعین حال کارآفرین برای کسب وکار خود به منابع مالی دسترسی پیداکرده است. همچنین با مشارکت افراد در هنگام جمع آوری اهداف بازاریابی برای کسب وکارها مزبور محقق می شود زیرا تامین کنندگان مالی، سفیران بالقوه محصول و خدمات هستند و در هنگام تامین مالی کردن به صورت هم زمان باعث بازاریابی دهان به دهان و معرفی محصول و خدمت و ارتقا فروش کالای مزبور می شوند. هدف مطالعه پیش رو این است که به روش توصیفی و با مرور مطالعه برخی نمونه ها و سایر متون کاربردهای تامین مالی جمعی را برای کسب وکارهای نوپا بررسی کند.
Financing for businesses is one of the most difficult issues that entrepreneurs need
when starting a business as well as during their business life. The best way an
entrepreneur needs to get financing when starting a business is through non-traditional
financing methods, which ignore the difficult path for the entrepreneur and some of the
managerial tasks. Hence, the creative co-founders have introduced a new source of
crowdfunding collective financing. A fast-paced way of getting the entrepreneur to
finance, and by eliminating geographical distances, costing the community a huge
number of people, the entrepreneur continues to be available to the entrepreneur in
the form of crowdfunding, while the entrepreneur has access to financial resources for
his business as well as with the participation of individuals in collecting marketing goals
for the acquisition. These things come true because there are funders, potential
ambassadors for the product and services. And, when financing at the same time,
promote word-of-mouth marketing and product introduction and sales promotion.
Investigate a community for startups.
خلاصه ماشینی:
کاربرد تأمین مالی جمعی در موفقیت کسبوکارهای نوپا الهام ازنب 1 چکیده تأمین مالی برای کسبوکارها یکی از مشکلترین مسائلی است که کارآفرینان در هنگام راه انداری کسبوکار و همچنین در طول فعالیت به آن نیازمند هستند.
هدف مطالعه پیش رو این است که به روش توصیفی و با مرور مطالعه برخی نمونهها و سایر متون کاربردهای تأمین مالی جمعی را برای کسبوکارهای نوپا بررسی کند.
نظرسنجی که (Mollick & Kuppuswamy,2016) انجام دادند نشان میدهند که تأمین مالی جمعی میتواند بهعنوان مقدمهای باشد برای پایان دادن به سرمایهگذاریهای سنتی مانند (سرمایهگذاری خطرپذیر و سرمایهگذاری فرشته) ضرورت تأمین مالی (رکود اقتصادي و نیاز به تأمین مالی کسبوکارهای نوپا) داراي رشد نسبتاً زیادي می-باشد (Alonso at al.
1 نرخ رشد صنعت تأمین مالی جمعی و از طرفی دیگر، جمعیت سرمایهگذار از طریق سیستمعاملهای تجارت الکترونیک به سرمایهگذاری بر روی پروژهها و تأمین مالی کسبوکارهای نوپا مشغول فعالیت میشوند که شامل 3 نوع بازیگر است که در این اکوسیستم نقشآفرینی میکنند.
این نشان از آن دارد که کسبوکارهای نوپا با استفاده از تأمین مالی جمعی میتوانند در اندک زمان به تأمین مالی برای کسبوکار خود دستیافته و موفق شوند / شکل.
crowdsorcing/org/ditorial/global-crowdfunding-arket-to-raech-344b-in-2015-predic مزایا و معایب تأمین مالی جمعی گاليک (2014) مزاياي تأمين مالي جمعي را بهصورت زير طبقهبندی میکند که میتواند برای کسبوکارهای کوچک و متوسط مؤثر باشد.
سرمایهگذاران جمعی با مشارکت در ايجاد يک محصول و بهبود طراحي آن، باعث ايجاد ارزش براي کسبوکار و کارآفرين شدهاند ازاینرو کسبوکارهای که از تأمین مالی جمعي استفاده ميکنند، با کاهش هزینهها روبهرو میشوند.