چکیده:
هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر بازایابی سبز بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی
شرکت است. این پژوهش بر مبنای هدف از نوع کاربردی، از حیث روش به دست آوردن داده ها از نوع
توصیفی علی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل مشتریان محصولات شرکت شیر پگاه لرستان در شهر -
خرمآباد بود که با توجه به نامحدود بودن جامعه مذکور حجم نمونه 384 نفر تعیین شد. ابزار گرداوری داده
های تحقیق پرسشنامه بود. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از اجزای پرسشنامه ها با استفاده از روش
معادلات ساختاری و به کمک نرم افزار اسمارت پی.ال.اس انجام پذیرفت. نتایج پژوهش حاکی از این است
بازاریابی سبز بر مسئولیت اجتماعی شرکت و قصد خرید تاثیر مثبت و معناداری دارد و مسئولیت اجتماعی
شرکت بر قصد خرید مشتری موثر است. همچنین نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکت تایید شد