خلاصه ماشینی:
"بروکرها و تجارت الکترونیک منبع: insurance age نویسنده مایکل ورول تقریبا چند دلال از مزایای فنآوری موجود برای دستیابی به حاشیه رقابتی در برابر سایر دلالان یا سایر کانالهای توزیع استفاده میکند.
بهطور کلی دلالان ضرورت فنآوری و نقش فزآینده آن را در حیات تجاریشان تشخیص دادهاند،98 درصد از پاسخدهندگان موافق بودند که فنآوری سهم بزرگتری در حیات کاریشان دارد.
اما این گزارش همچنین شکاف بین دلالان کوچکتر و بزرگتر را برجسته میکند.
یکی از بروکرها گفت:مثل فاکس،این فنآوری نیز انقلابی در نحوه ارتباط ما ایجاد کرده است.
یافتههای مهم 98 درصد از پاسخدهندگان موافق بودند که فنآوری سهم بزرگتری در حیات کاریشان دارد.
28 درصد از آنها اظهار داشتند که طی 12 ماه بعد بیشتر از email برای بازاریابی استفاده خواهند کرد.
32 درصد دلالان به تقریب اظهار داشتند که آنها بیش از 10 پوند پیشاپیش برای ایجاد یک خط جدید هزینه کنند."