کلیدواژه مشتریان / (1820 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طاهری، مهدیه ؛ فارسی، بردیا ؛ باقریان، محمد مهدی ؛ بنا زاده، فاطمه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (10 صفحه - از 920 تا 929 )
-
2.
نویسنده مسئول : عنابی، محمد ؛ نویسنده : برنای تنها، مریم ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1403، دوره دهم - شماره 1 (13 صفحه - از 223 تا 235 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطه مندوفاداری مشتریانشعب بانکارزش ویژهمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتری
-
3.
نویسنده : زارع، محمدرضا ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 64 (16 صفحه - از 451 تا 466 )
کلیدواژه ها:مشتریانسودآوریفناوریهای اطلاعاتیشعب بانکی
-
4.
نویسنده : سقائی مقدم، سیده سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1403 - شماره 47 (12 صفحه - از 72 تا 83 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیارژش ویژه برندبیمه حافظمشترینگرشمشتریانمدلتمایل به خریدمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژه
-
5.
نویسنده : مشکی کاشی، مریم ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1403 - شماره 47 (11 صفحه - از 201 تا 211 )
کلیدواژه ها:بازاریابیوفاداری مشتریانبازاریابی بانکیمشتریانبانکوفاداری مشتری
-
6.
نویسنده : شاهدی پور، سعید ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (8 صفحه - از 235 تا 242 )
کلیدواژه ها:رضایتمشتریانتجارت الکترونیکشخصی سازی
-
7.
نویسنده : فرخی زاده، فرشید ؛ رستگار، عباسعلی ؛ ابراهیمی، سیدعباس ؛ نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 90 تا 114 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزیابی آمادگیبانکداری دیجیتالشبیه ساز ی پو یافناو ری اطلاعات و ارتباطاتبانکمدلاطلاعاتآمادگیفناوریمشتریانسیستم
-
8.
نویسنده : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 116 تا 136 )
کلیدواژه ها:سناریونقاط تماسفراترکیبتجربه مشتریآنالیز واریانس چندعاملیمشتریمشتریانطرح آزمایشی
-
9.
نویسنده : خاک سفیدی، محبوبه ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل زاده، منصور ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 258 تا 282 )
کلیدواژه ها:مشتریانبخشبندیبازار هدفمراکز خریدمراکز غذایی
-
10.
نویسنده : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 صفحه - از 24 تا 49 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (325 مقاله)
- ب (222 مقاله)
- الف (57 مقاله)
- علمی-ترویجی (55 مقاله)
- B (29 مقاله)
- ج (12 مقاله)
- A (10 مقاله)
- بین المللی (5 مقاله)
- ملی (5 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
- C (1 مقاله)