کلیدواژه تبلیغات کلامی / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احمدی، اکرم ؛ دادگر، فاطمه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (13 صفحه - از 1082 تا 1094 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزش
-
2.
نویسنده : سقائی مقدم، سیده سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1403 - شماره 47 (12 صفحه - از 72 تا 83 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیارژش ویژه برندبیمه حافظمشترینگرشمشتریانمدلتمایل به خریدمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژه
-
3.
نویسنده مسئول : فرامرزپور، فاطمه ؛ نویسنده : فرامرزپور، مهدی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (20 صفحه - از 66 تا 85 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیقصد سفرادراک گردشگرانمقصد گردشگری فرهنگی
-
4.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 96 تا 115 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
5.
نویسنده مسئول : گلستانی، علیرضا ؛ نویسنده : نجفی سروستانی، آذر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (8 صفحه - از 189 تا 196 )
کلیدواژه ها:مقصد گردشگریتبلیغات دهان به دهانرضایت از مکانمکان گردشگریگردشگریاطلاعاتمکانتبلیغات شفاهیتبلیغات کلامیارتباطات
-
6.
نویسنده : نوروزی، حسین ؛ قجاوند، محدثه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (12 صفحه - از 92 تا 103 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندارزش ویژه برندعشق به برندتبلیغات کلامیدانش برند
-
7.
نویسنده مسئول : رجوعی، مرتضی ؛ نویسنده : نخعی مقدم، زهره ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 110 تا 128 )
کلیدواژه ها:ریسک اجتماعیتبلیغات کلامیکانالهای ارتباطیسرعت انتشار اطلاعاتخود ابرازی برنداطلاعاتمشتریان
-
8.
نویسنده : پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛ نصرالهی وسطی، سیمین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره دهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 815 تا 834 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیگردشگری مذهبیتبلیغات کلامینگرش اعتقادیادراک گردشگرگردشگریقصدمقصدقصد سفر
-
9.
نویسنده : میری، انیس ؛ سلامی، مریم ؛
مجله:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»تابستان 1394، سال دوم - شماره 2 (10 صفحه - از 97 تا 106 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای عمومیوبسایتهای کتابخانهایرضایت الکترونیکیتبلیغات کلامیطراحی وبسایت
-
10.
نویسنده : سلطانی نژاد، نیما ؛ حقیقی، محمد ؛ خنیفر، حسین ؛ سلطانی نژاد، اسما ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:نوگرایی مصرف کنندهگوشی تلفن همراهترجیح خریدتبلیغات کلامیمصرفکنندهنوگراییتعدیل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)