تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2
-
نویسنده : همتي، محمد ؛ کرمي، رسول ؛
(25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:توانمندسازی کارکنانتاپسیستحلیل سلسله مراتبی دادهکارکنانتوانمند سازی کارکنانشاخصمدیرانسازمانمدیریت
-
نویسنده : عبدالهی، شهناز ؛
(14 صفحه - از 41 تا 54 )
کلیدواژه ها:توسعه کارآفرینینهادهای حمایتیطرح های اشتغال زاییکمیته امداد امامخمینینورثمددجویاننهادها
-
نویسنده : کیخا، عالمه ؛ برمه، واحدبخش ؛ حوت، گراناز ؛
(23 صفحه - از 55 تا 77 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیعوامل فردیعوامل آموزشگاهیعوامل خانوادگیعوامل بازدارنده پیشرفتمعلماندانشآموزانشهرستان چابهارآموزش
-
نویسنده : برزگري، ثريا ؛ شیخ رستم آبادی، یگانه ؛
(13 صفحه - از 100 تا 112 )
کلیدواژه ها:رفتار انحرافیشناسایی سازمانیدوستی کارکنانبیمه مرکزی تهرانکارکنانسازمانرفتار انحرافی در محل کارکارکنان سازمان
-
نویسنده : عليزاده کافشاني، زهرا ؛
(20 صفحه - از 113 تا 132 )
کلیدواژه ها:توسعهمدیریتتوسعه شهریمدیریت شهریشهریشهرداریشهرسازیوظایفسازمان
-
نویسنده : علیزاده کافشانی، زهرا ؛
(14 صفحه - از 133 تا 146 )
کلیدواژه ها:قدرتسازمانارتباطاتمدیرانمنابع قدرتاطلاعاتارتباطمنابع قدرت مدیرانمدیریت
-
نویسنده : مرجانی، امیربابک ؛ ربیعی مندجین، محمدرضا ؛ دشتی مرویل، محبوبه ؛
(28 صفحه - از 147 تا 174 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیبرنامه ریزی استراتژیکشرکت بیمه ایرانکارکنانتعهد سازمانی کارکنانسازمانرضایت شغلی و تعهد سازمانیپژوهش
-
نویسنده مسئول : آقاخانی، محمد ؛ نویسنده : الهام، مهدی ؛
(14 صفحه - از 175 تا 188 )
کلیدواژه ها:صنعت بیمهمشتری مداریظرفیت جذبعملکرد نوآوریادغام متقابل عملکردیعملکردنوآوری
-
نویسنده مسئول : گلستانی، علیرضا ؛ نویسنده : نجفی سروستانی، آذر ؛
(8 صفحه - از 189 تا 196 )
کلیدواژه ها:مقصد گردشگریتبلیغات دهان به دهانرضایت از مکانمکان گردشگریگردشگریاطلاعاتمکانتبلیغات شفاهیتبلیغات کلامیارتباطات
-
نویسنده مسئول : قیدر خلجانی، جعفر ؛ نویسنده : جودت ماسوله، محمد امین ؛
(15 صفحه - از 197 تا 211 )
کلیدواژه ها:اعتمادشراکت راهبردیدانش در جریان اتحادموفقیت سازمان های همکاردانشسازماناطلاعاتاتحاد استراتژیکمدیریت دانششرکاپژوهش
-
نویسنده : غیاثوند محمدخانی، بهرام ؛ رحمانی، نیما ؛
(19 صفحه - از 212 تا 230 )
کلیدواژه ها:تجربه مشترینگرش نسبت به خرید آنلاینارزش هم آفرینی و قصد خرید آنلاینمشتریقصد خرید مجددنگرش نسبت به خرید آنلاینمشتریانقزوین
-
نویسنده : ملایی، قدسی ؛
(9 صفحه - از 231 تا 239 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعادل کار و زندگینشاط کاری کارکنانکارکنان