کلیدواژه رضایت مشتریان / (203 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ابراهیم زاده، سعید ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (13 صفحه - از 1351 تا 1363 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمدیریت منابع انسانی الکترونیککیفیت خدمات درک شده
-
2.
نویسنده : اکبری، جواد ؛ قنبرپور، برمک ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت ، بین المللی (12 صفحه - از 649 تا 660 )
کلیدواژه ها:تحلیل سلسله مراتبیکیفیتمقایسات زوجیرضایت مشتریانضایعات
-
3.
نویسنده : ناصحی فر، دکتر وحید ؛ جعفربکلو، اکرم ؛ نویسنده مسئول : ملوکی، سینا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (28 صفحه - از 2974 تا 3001 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانسودمندی ادراک شدهسهولت استفاده ادراک شدهنیت رفتاریهم آفرینی ارزشنگرش استفاده
-
4.
نویسنده : روزگار، امیر حسین ؛ محمدی نیا، امید ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی ، ملی (7 صفحه - از 215 تا 221 )
کلیدواژه ها:بانکداری اسلامیرضایت مشتریاناخلاق و احکام کسب وکاراخلاق حرفه ای در بانکداریمدیریت اسلامی بانک
-
5.
نویسنده مسئول : مجرد اردکانی، مایا ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1402 - شماره 26 (11 صفحه - از 163 تا 173 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهانصاف قیمترضایت مشتری
-
6.
نویسنده مسئول : نوروزی، محمد ؛ نویسنده : ماستری فراهانی، محمد ؛ سعادت، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 49 تا 71 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمتنکاوینارضایتی مشتریانخزشوبعسل ارگانیک
-
7.
نویسنده : طهماسبی قرابی، مهسا ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (21 صفحه - از 79 تا 99 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکهویت سازمانیتصویر سازمانیرضایت مندی مشتریانمشتریسازمانمشتریانرضایت مشتریکارکنانرضایت مشتریانوفاداری مشتری
-
8.
نویسنده : تختایی، نصرالله ؛ نویسنده مسئول : فیروزی، سهراب ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 30 (جلد اول) (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریفناوری اطلاعاترضایت مشتریانسیستم پرداخت
-
9.
نویسنده : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 صفحه - از 2 تا 18 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاین
-
10.
نویسنده مسئول : بهاری، نادر ؛ نویسنده : ایرجی پرمهر، زهرا ؛ ایمانی جبه دار، پرویز ؛ رضاپور جله دار، امین ؛ سیفی کلخوران، علی ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 29 (جلد دوم) (13 صفحه - از 22 تا 34 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارزیابی و بهبود عملکردمشتریان شرکت کاله
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (39 مقاله)
- ب (23 مقاله)
- علمی-ترویجی (11 مقاله)
- ج (5 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (5 مقاله)
- همایش ملی (4 مقاله)