کلیدواژه رضایت تعاملی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سهیلی، جواد ؛
همایش:کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار ، ملی (13 صفحه - از 727 تا 739 )
کلیدواژه ها:استراتژی تجربه برندرضایت تعاملیهدایت رفتار مصرف کنندهمشتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها 1 |
رتبه علمی
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)