کمالی راد، اسمعیل/ 5 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 4 |
نشریه آینده پژوهی مدیریت 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 5 |
-
1.
نویسنده : کمالی راد، اسمعیل ؛ شاکری مطلق، علی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (16 صفحه - از 1378 تا 1393 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمسئولیت اجتماعیشرکت های بازرگانی صادرات و واردات و ترخیص کالا
-
2.
نویسنده : ابراهیم زاده، سعید ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (14 صفحه - از 1364 تا 1377 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریعملکرد کارکنانکیفیت خدمات درک شدهجمعیت هلال احمر
-
3.
نویسنده : ابراهیم زاده، سعید ؛ کمالی راد، اسمعیل ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (13 صفحه - از 1351 تا 1363 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمدیریت منابع انسانی الکترونیککیفیت خدمات درک شده
-
4.
نویسنده : کمالی راد، اسمعیل ؛ شاکری مطلق، علی ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1403 - شماره 93 (26 صفحه - از 1394 تا 1419 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمسئولیت اجتماعیشهرت سازمانشرکت های بازرگانی صادرات و واردات و ترخیص کالا
-
5.
نویسنده : کمالی راد، اسمعیل ؛ میرسپاسی، ناصر ؛ نجف بیگی، رضا ؛ کاظمی، افشار ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1393- شماره 100 (25 صفحه - از 65 تا 89 )
کلیدواژه ها:توانمند سازیتوسعه منابع انسانیسیاست های کلی نظام اداریالگوی ایرانی اسلامی توسعهنظریه داده بنیاد و پژوهش ترکیبی