کلیدواژه رستوران / (81 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : امیدی، فریدون ؛ نویسنده : دهکردیان، پرستو ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
2.
نویسنده مسئول : صنوبر، ناصر ؛ نویسنده : جبارزاده، یونس ؛ رنجبر ارشتناب، زهرا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 94 تا 114 )
کلیدواژه ها:تبعیض درکشدهقصد شکایتعصبانیت مشتریقدرت واکنشمشتریمشتریانشکایترستوران
-
3.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 ، A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
-
4.
نویسنده : جمشیدی، داریوش ؛ محبی، مجید ؛ روستا، علیرضا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بازاریابیتحقیق کیفیوفاداریگراندد تئوریبازاریابی احساسیاطلس تی ایرستورانمشتریحسمدلمشتریانطراحیمصاحبه
-
5.
نویسنده مسئول : فانی، مجید ؛ نویسنده : غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:نفرت از برنداجتناب از برندتجربه منفی مشتریمقابله با برندمشتریرستوراننفرتمصرفکنندهاجتنابمقابلهمشتریانپژوهشمدیران
-
6.
نویسنده : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 ، B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادمشتریکدگذاری
-
7.
نویسنده : رفیعی نائینی، شهرام ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (30 صفحه - از 33 تا 62 )
کلیدواژه ها:فناوریهوش مصنوعیرستوراناکوهتل هاربات خدماتی
-
8.
نویسنده : اسفندیار شهابی، هوشنگ ؛ سامعی، مریم ؛
مجله:فرهنگ مردم ایران»تابستان 1401 - شماره 69 (32 صفحه - از 211 تا 242 )
کلیدواژه ها:دوره قاجارغربزدگیغذافرهنگ غربیآشپزی ایرانیایرانرستورانآشپزیبـابـهغربیبرنجنان
-
9.
نویسنده مسئول : گلشائی، رامین ؛ نویسنده : حسینی، فاطمه سادات ؛
مجله:پژوهش های زبان شناسی»بهار و تابستان 1401- شماره 26 ، الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 111 تا 128 )
کلیدواژه ها:سببیتعاملیتزبان و تفکراسمسازیدرک گفتمانرستورانمحیط زیستمیزتکلیفزبانپرسش
-
10.
نویسنده : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، بین المللی (10 صفحه - از 2178 تا 2187 )
کلیدواژه ها: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (8 مقاله)
- علمی-پژوهشی (7 مقاله)
- الف (4 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)