کلیدواژه عصبانیت مشتری / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : صنوبر، ناصر ؛ نویسنده : جبارزاده، یونس ؛ رنجبر ارشتناب، زهرا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 ، ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 94 تا 114 )
کلیدواژه ها:تبعیض درکشدهقصد شکایتعصبانیت مشتریقدرت واکنشمشتریمشتریانشکایترستوران
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)