کلیدواژه اجتناب از برند / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : فانی، مجید ؛ نویسنده : غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:نفرت از برنداجتناب از برندتجربه منفی مشتریمقابله با برندمشتریرستوراننفرتمصرفکنندهاجتنابمقابلهمشتریانپژوهشمدیران
-
2.
نویسنده مسئول : آسایش، فرزاد ؛ نویسنده : جعفری زارع، مرتضی ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 123 تا 144 )
کلیدواژه ها:نفرت از برنداجتناب از برندانتقام برندتجربه منفی مشتری
-
3.
نویسنده : اکبری، محسن ؛ ابراهیمپور ازبری، مصطفی ؛ درجانی، عباس ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:تقلیداخلاقگراییبرند تقلیدیاجتناب از برنداخلاقگرایی مصرفکننده
-
4.
نویسنده : شجاع، علی ؛ صادقوزیری، فراز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 ، ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 165 تا 180 )
کلیدواژه ها:کاهشاجتناب از برندانتقام از برندتجربة منفی گذشتهتنفر از برندتوقف حمایت و ناسازگاری نمادی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه مدیریت تبلیغات و فروش 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)