کلیدواژه دانش برند / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احمدی، اکرم ؛ دادگر، فاطمه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی رتبه ملی (13 صفحه - از 1082 تا 1094 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزش
-
2.
نویسنده : جلیلی رحمتی، الهه ؛ اصغری، هادی ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تابستان 1402 - شماره 23 (14 صفحه - از 11 تا 24 )
کلیدواژه ها:گردشگریرفتار شهروندیهویت برندگردشگران داخلیدانش برندگردشگرانهویتاطلاعاتمشتریدانشمشتریانرفتار شهروندی مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : رزمی، زهرا ؛ نویسنده : مهمان نوازان، سهیلا ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 96 تا 115 )
کلیدواژه ها:تبلیغات کلامیدانش برندنگرش برندهم آفرینی ارزشمشتریدانشمشتریانمصرفکنندگانارزشنگرشاعتمادتعهدوفاداری
-
4.
نویسنده مسئول : یزدان شناس، مهدی ؛ نویسنده : اثنی عشری اصفهانی، عرفان ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (45 صفحه - از 59 تا 103 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی برنددانش برندارزش ویژۀ برند کارمندمحورجهت گیری بازار درونیهویت یابی با برندبرنـد
-
5.
نویسنده : صادق وزیری، فراز ؛ اصانلو، بهاره ؛ سیمرغ، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : شجاع، علی ؛
مجله:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»بهار 1400 - شماره 1 (17 صفحه - از 21 تا 37 )
کلیدواژه ها:شخصیت برنددانش برندحیثیت برندهویتیابی دانشجو با برند دانشگاهجهتگیریهای فرهنگی(جمعگرایی فردگرایی)هویتدانشهویتیابیدانشجویانجمعگراییدانشـگاهدانشگاهحیثیتفردگراییپژوهش
-
6.
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (22 صفحه - از 194 تا 215 )
کلیدواژه ها:دانش برند رهبری برند برندگذاری داخلی رفتار شهروندی برند
-
7.
نویسنده : نوروزی، حسین ؛ قجاوند، محدثه ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (12 صفحه - از 92 تا 103 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندارزش ویژه برندعشق به برندتبلیغات کلامیدانش برند
-
8.
نویسنده : نوربخش، کامران ؛ طاهری، روحالله ؛ قباخلو، حامد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1394 - شماره 26 (23 صفحه - از 117 تا 139 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرفکنندهنام تجاریدانش برندروابط برندخرید جاریخرید آتی
-
9.
نویسنده : انصاری، منوچهر ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 37 تا 51 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژه برنددانش برندآمیخته تبلیغاتارتباط با برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)