کلیدواژه ارزش ویژه برند / (380 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زمان زاده نصرآبادی، سعید ؛ احد مطلقی، احسان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (11 صفحه - از 1116 تا 1126 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندقصد خرید مشتری
-
2.
نویسنده : وسیلی، الناز ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی رتبه ملی (5 صفحه - از 433 تا 437 )
کلیدواژه ها:تجهیزات پزشکیوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
3.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (12 صفحه - از 393 تا 404 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی دیجیتال
-
4.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (11 صفحه - از 405 تا 415 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدرسانه های اجتماعیبازاریابی دیجیتال
-
5.
نویسنده : تألهی، الهه ؛ برخوردار، ناصر ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (13 صفحه - از 416 تا 428 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندقصد خریدبازاریابی دیجیتال
-
6.
نویسنده : غفاری، ابراهیم ؛ شهرکی، سمیرا ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری رتبه ملی (13 صفحه - از 458 تا 470 )
کلیدواژه ها:هراس اجتماعیحمایت اجتماعی ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدسبکهای هویتبازاریابی دیجیتال
-
7.
نویسنده : فرزانگان، حامد ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (9 صفحه - از 142 تا 150 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیسرمایه فکریبانک ملتارزش ویژه برند
-
8.
نویسنده : اسلام نژاد، نیلوفر ؛ اسلام نژاد، عفت ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (15 صفحه - از 610 تا 624 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش ویژه برندابعاد بازاریابی رابطه ای
-
9.
نویسنده : بهبودی، امید ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛ نویسنده مسئول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
مجله:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»بهار و تابستان 1403، دوره دوم - شماره 1 (24 صفحه - از 5 تا 28 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه برندفعالیت های خیرخواهانه در شبکه های اجتماعیمنحصربفرد بودن ادراک شدهمؤسسات خیریهارزش ویژهبرنـدخیرخواهانهتجربه
-
10.
نویسنده : جواهری، محمدحسین ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری رتبه ملی (41 صفحه - از 97 تا 137 )
کلیدواژه ها:مدل های قیمت گذاریارزش برندارزش ویژه برندارزش نام تجاریارزیابی نام برندارزیابی دارایی نامشهودارزش گذاری دارایی نامشهودارزش دارایی نامشهودارزیابی مالکیت معنویارزش گذاری مالکیت معنویارزش مالکیت معنوی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (74 مقاله)
- علمی-پژوهشی (72 مقاله)
- الف (21 مقاله)
- ملی (17 مقاله)
- بین المللی (14 مقاله)
- B (13 مقاله)
- A (9 مقاله)
- ج (8 مقاله)
- C (8 مقاله)
- A+ (7 مقاله)
- علمی-ترویجی (6 مقاله)