کلیدواژه تصویر ذهنی از برند / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زمان زاده نصرآبادی، سعید ؛ احد مطلقی، احسان ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (11 صفحه - از 1116 تا 1126 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندقصد خرید مشتری
-
2.
نویسنده : کاظمی، حمید ؛ اصانلو، بهاره ؛ ابوئی، نسرین ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1397 - شماره 94 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 207 تا 244 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی از برندنقشههای ذهنی برندنقشهی مفهومی برندنگاشت شبکهی تداعیهای برند.تداعیهای برند
-
3.
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ بلورپارسا، محمد رضا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 413 تا 432 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندتداعی برندشبکه تداعی های برند
-
4.
نویسنده : پروری، پیمان ؛ سهرابی، روح الله ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 61 تا 71 )
کلیدواژه ها:هویت برندتصویر ذهنی از برندتبلیغات دهان به دهانخرید مجدد
-
5.
نویسنده : حیدری، سیدعباس ؛ صالح اردستانی، عباس ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (18 صفحه - از 219 تا 236 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندکیفیت ادراکشده و وفاداری به برند
-
6.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ فرهادی نهاد، رومینا ؛
مجله:اندازه گیری تربیتی»تابستان 1391، سال سوم - شماره 8 ISC (24 صفحه - از 109 تا 132 )
کلیدواژه ها:دانشجویانتداعی آزاددانشگاه پیام نورتصویر ذهنی از برندشناساییتصویر ذهنیدانشگاه
-
7.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ زمانی، محمد سعید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (24 صفحه - از 104 تا 127 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتصویر ذهنی از برندگسترش برندنگرش مصرف کنندهدرک تناسبات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)