کلیدواژه کیفیت ادراکشده و وفاداری به برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
-
2.
نویسنده : حیدری، سیدعباس ؛ صالح اردستانی، عباس ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1391 - شماره 14 (18 صفحه - از 219 تا 236 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندتصویر ذهنی از برندکیفیت ادراکشده و وفاداری به برند
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت کسب و کار 1 |
نشریه پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)