![1116](/view/entityimage/pageimage/xme.gif?articleid=2147401&number=10&pagenumber=1116&language=fa)
نویسنده: زمان زاده نصرآبادی، سعید ؛ احد مطلقی، احسان ؛
کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق رتبه بین المللی (11 صفحه - از 1116 تا 1126 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
کلیدواژه ها: ارزش ویژه برند تصویر ذهنی از برند قصد خرید مشتری
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![1116](/view/entityimage/pageimage/xme.gif?articleid=2147401&number=10&pagenumber=1116&language=fa)